Товар на замовлення поверненню та обміну не підлягає (крім випадків гарантії).
Гарантійні зобов'язання:
- Виконавець бере на себе зобов'язання щодо гарантійного обслуговування поставлених виробів при встановленні виробів силами Виконавця та обслуговування виробів представниками Виконавця, а також за умови дотримання Замовником правил експлуатації конструкцій з ПВХ.
- Гарантійний термін обслуговування конструкцій із ПВХ за цим договором становить: на профіль (тобто відсутність деформації профілю, цілісність зварних швів) – 5 років, на фурнітуру – 2 роки, на склопакет (тобто відсутність вологи всередині склопакета) – 5 років.
- У разі самостійного встановлення виробів Замовником гарантійне обслуговування поширюється лише на профіль (тобто гарантується відсутність деформацій профілю).
- Виконавець знімає з себе зобов'язання щодо гарантійного обслуговування виробів, якщо несправність виникла внаслідок механічного пошкодження виробу в процесі експлуатації виробу Замовником з його вини або через дії третіх осіб.
- Гарантійні зобов'язання Виконавця не поширюються на провисання фурнітури та регулювання петель на відкритті стулок, що здійснюється за рахунок Замовника.
- Замовник ознайомлений із «правилами експлуатації конструкцій із ПВХ».
- Претензії Замовника щодо гарантійних зобов'язань приймаються у разі надання ним гарантійного талону.
- Конструкції із ПВХ є технічно складним виробом. Відповідно до п.4, ст.7 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк обчислюється з дня спеціальної установки виробу безпосередньо до приміщення Замовника згідно з п. 1.
Замовник зобов'язується:
- Точнісінько сформулювати умови замовлення. Підтвердити лист вимірювання та комерційну пропозицію.
Виконавець не несе відповідальності за правильність та достовірність вимірів, наданих Замовником самостійно або виконаних за завданням Замовника третіми особами. Прийняти товар згідно з комерційною пропозицією. (Товари, які були не довезені, але прийняті, замовник замовляє додатково).
У день доставки у вказаний виконавцем час, перебувати на місці або забезпечити присутність свого дієздатного представника для здійснення дій щодо прийому товару.